Nowoczesna ankieta oraz techniki prowadzenia wywiadu z Gościem przed realizacją usługi, jako sposób na zdecydowane zwiększenie sprzedaży usług health & wellness & spa w indywidualnych gabinetach, obiektach typu day spa oraz hotelowych centrach wellness & spa wraz ze szkoleniem z zakresu ochrony danych osobowych Klientów i Gości
Szkolenie jest adresowane do obiektów, które dążą do uzyskania pozycji lidera realizującego bezpieczną i jakościową usługę health & wellness & spa oraz chcą wzmocnić zaufanie Klientów i Gości do świadczonych przez siebie usług poprzez profesjonalną diagnostykę ich potrzeb.
Szkolenie jest realizowane w formie 3 sesji warsztatowych on-line, trwających po 2 godziny każda.
Sesja I – 28.09.2020 (poniedziałek) w godz. 17:00-19:00,
Sesja II – 05.10.2020 (poniedziałek) w godz. 17:00-19:00 + sesja Q+A,
Sesja III – 12.10.2020 (poniedziałek) w godz. 17:00-19:00 + sesja Q+A.
Do uczestniczenia w szkoleniu potrzebne będzie własne urządzenie z dostępem do Internetu.
Po pierwszej i drugiej sesji uczestnicy będą mogli przesłać pytania, na które w kolejnej sesji otrzymają przygotowane przez eksperta odpowiedzi.
Szkolenie kończy się zdobyciem nowej, międzynarodowej kompetencji zawodowej potwierdzonej certyfkatem, a okazyjna cena szkolenia daje możliwość przeszkolenia kilku terapeutów z jednego obiektu, którzy po szkoleniu będą się mogli wzajemnie uzupełniać w ramach sprawnej organizacji obsługi Gości.
• nauczysz się tworzyć zindywidualizowane ankiety wskazań i przeciwskazań do zabiegów z uwzględnieniem filozofii obiektu oraz rodzaju i celu zabiegu,
• dowiesz się, jak budować ankiety pod indywidualną usługę typu fit check, beauty check oraz health check z myślą o prawidłowym kreowaniu programów pobytowych lub programów i pakietów długoterminowych ukierunkowanych na osiągnięcie konkretnego celu, jak np. zbilansowane odżywianie, dbałość o kręgosłup, pielęgnacja i dbałość o dobre samopoczucie kobiet w ciąży itp.,
• nauczysz się, jak wykorzystać narzędzia cross- i up-sellingowe w tworzeniu zindywidualizowanych ankiet wskazań i przeciwskazań do zabiegów,
• poznasz techniki aktywnej sprzedaży wykorzystywane podczas wywiadu początkowego z Gościem,
• dowiesz się, w jaki sposób rekomendować Klientom dodatkowe produkty lub usługi,
• nauczysz się technik promocji i wsparcia sprzedaży serii zabiegów lub kompletnych programów zabiegowych podczas pierwszego kontaktu z Gościem,
• dowiesz się, jakie zwroty należy stosować, aby sprzedawać więcej (przykłady języka korzyści i emocji),
• zdobędziesz wiedzę o tym, jak zarządzać pobytem Gościa oraz indywidualnością oferty i filozofii SPA dzięki odpowiednio zbudowanej ankiecie oraz właściwie przeprowadzonej diagnostyce potrzeb Gościa,
• dowiesz się, jak za pomocą właściwie zrealizowanej anamnezy zbudować zaufanie do świadczonych w obiekcie usług oraz jak na bazie tego zaufania pozyskać lojalność Klientów i Gości
• poznasz zasady profesjonalnej ochrony danych o stanie zdrowia swoich Klientów i Gości zgodnie z maksymą, iż prywatność jest podstawowym prawem człowieka,
• nauczysz się, jak zapewnić rozliczalność stosowania RODO, szczególnie w kontekście danych „wrażliwych”, a tym samym przygotujesz się na potencjalne kontrole lub zapytania z UODO.
W cenę uczestnictwa wliczone są:
• 3 dwugodzinne sesje szkoleniowe w formule on-line,
• zestaw materiałów szkoleniowo-warsztatowych w formie e-booka,
• międzynarodowy certyfikat kompetencyjny.
Zapoznaj się z prawdopodobnie najlepszym programem szkolenia w zakresie anamnezy potrzeb Gościa.
Nowoczesna ankieta oraz techniki prowadzenia wywiadu z Gościem przed realizacją usługi, jako sposób na zwiększenie sprzedaży usług health & wellness & spa.
Od 25 lat specjalizuje się w programowaniu, ekonomice oraz marketingu usług health & wellness & spa, a także zajmuje się kreowaniem usług i programów pobytowych wg formuły well-inclusive i standardów zarządzania pobytem gościa. Jest autorką pierwszej polskiej książki o trendzie wellness „Megatrend wellness & spa w hotelarstwie i usługach wolnego czasu XXI w.”.
Od 15 lat zajmuje się bezpieczeństwem informacji, a od 2013 r. w szczególności ochroną danych osobowych. Jest Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, członkiem SABI Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Danych. W Polskiej Izbie Hotelarstwa pełni funkcję doradcy ds. RODO Prezesa Zarząu Polskiej Izby Hotelarzy.
Nowoczesna ankieta oraz techniki prowadzenia wywiadu z Gościem przed realizacją usługi, jako
sposób na zwiększenie sprzedaży usług health & wellness & spa.
Wysyłając zaproszenie Polska Izba Hotelarzy realizuje prawnie uzasadniony interes, jakim jest informowanie o szkoleniach branżowych.
email: biuro@polskaizbahotelarzy.pl
telefon:
+48 501 099 687
+48 601 678 450
+48 601 594 450