Ludzie, wydarzenia, spotkania

Archiwum informacji o działalności PIH.

Wnioski po ostatnim Walnym Zgromadzeniu
Polskiej Izby Hotelarzy

Brak rąk do pracy, wzrost roli technologii w relacji z Gościem, sposoby generowania dodatkowego przychodu i poprawy efektywności operacyjnej, poza sprawami statutowym, to były główne tematy omawiane na ostatnim Walnym Polskiej Izby Hotelarzy.
Dlatego Krzysztof D. Kowalski, zrzeszony w Izbie entuzjasta nowoczesnych technologii, a na co dzień Inspektor Ochrony Danych, zebrał dane rynkowe, badania preferencji Gości hotelowych oraz opinie ekspertów, żeby opisać jedno z rozwiązań sytuacji z brakiem pracowników, zwiększaniem przychodu i efektywności operacyjnej.
Cały artykuł pod poniższym linkiem.
Zapraszamy do lektury...

Podsumowanie Walnego PIH

30 września br. w Hotelu Prezydent w Krynicy-Zdrój nasi członkowie zostało zwołane Walne Zgromadzenie Czlonków Izby. Frekwencja na Walnym wyniosła ponad 65%.

Zmiany w Polskiej Izbie Hotelarzy

Paweł Pyra, doświadczony szef kuchni, dołączył do zarządu Polskiej Izbie Hotelarzy. Taka decyzja zapadła podczas Walnego Zgromadzenia Członków PIH, które odbyło się 30 września br. w Krynicy-Zdrój.

Informujemy, że Zarząd PIH działając zgodnie z §23 Statutu Izby zaprasza członków naszej organizacji na Walne Zgromadzenie Członków PIH, które odbędzie się w dniu 30 września 2021 r. (czwartek) w Krynicy-Zdrój, Al. Inż. Leona Nowotarskiego 3 w Hotelu Prezydent Medical SPA & Wellness o godzinie 10:00.

Hotelarze już nie zamkną hoteli.
Zamienią je w placówki lecznicze

Sezon turystyczny w pełni, ale hotelarze już szykują się na nadejście kolejnej fali COVID-19.
Tym razem nie będą jednak siedzieć z założonymi rękami i nie zamkną hoteli.
Mówią w rozmowie z money.pl, że nie stać ich na to. Dlatego albo będą przyjmować gości, albo czeka ich dramat.

Prezentacja multimedialna PIH na konferencję NIK
Warszawa, 22 lipca 2021 r.

Wyniki ankiety przeprowadzonej przez przez PIH nie napawają optymizmem.
Wskazują one jednoznacznie, że pomoc rządowa była nieadekwatna do potrzeb hotelarzy.
Spośród badanej grupy średnio 77,5% skorzystała z tarcz PFR, z czego 85% z tarczy 1.0 a 70% z tarczy 2.0.
Z tarczy 2.0 PFR skorzystało o 15% mniej respondentów.
Pomoc rządowa nie zaspokoiła ponad 83% przedstawicieli branży.
Dla prawie 2/3 hotelarzy regulamin PFR był nieprzejrzysty.

Pierwsze dedykowane spotkanie dla hotelarzy
z ekspertami Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej, którzy podzielą się wieloletnim doświadczeniem w pomaganiu firmom w dostosowaniu ofert i obsługi do potrzeb starszych klientów. 

Letnie spotkania z Prezesem
 Polskiej Izby Hotelarzy

Propozycja Izby na sezon jesień/zima 2021/2022
Projekt
"Zapewnienie ciągłości działania obiektów noclegowych i gastronomicznych"
(praktyka + technologia)
Pakiet
"Przekształcenie na hotel świadczący usługi profilaktyczne"
(usługi pro-zdrowotne)
Program
"OK SENIOR" dla hotelu
(oferta dla gości 55+)

On - line połączą się nasi eksperci branżowi.

Żeby zgłosić organizację takiego spotkania w Państwa miejscowości
wystarczy wysłać e-mail na adres:
biuro@polskaizbahotelarzy.pl 

Otwieramy na wakacje

Wsparcie w uruchomieniu obiektu noclegowego, zgodnie z prawem,
pod warunkiem zachowania reżimu sanitarnego.
Odpoczynek po chorobie jest warunkiem powrotu do zdrowia.
Bezpieczna Gościnność Usługowa to nasza dewiza.

Kapituła wybrała zwycięzcę konkursu ogłoszonego podczas webinarium "Jak skutecznie pozyskiwać i sprawnie obsługiwać starszych gości w hotelu"

Pod przewodnictwem Pani Prezes Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej p. Marzeny Rudnickiej oraz Prezesa Polskiej Izby Hotelarzy p. Marka Łuczyńskiego w piątek,
9 lipca obradowała Kapituła Konkursowa.

Mamy zaszczyt poinformować, że najbardziej aktywnym hotelarzem podczas w/w wydarzenia był Pan Prezes Jacek Urbańczyk.

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że to właśnie właściciel Hotelu Prezydent Medical Spa & Wellness Krynica-Zdrój został zwycięzcą konkursu.

Nagrodą jest dedykowany i unikatowy przepis kulinarny autorstwa p. Pawła Pyry - szefa kuchni, członka Polskiej Izby Hotelarzy oraz książka "Marketing Generacji Silver. Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+".

Życzymy smacznego konsumowania nagrody Panie Prezesie !!! :)

© Copyright 2021 Polska Izba Hotelarzy

mobirise.com html web creator